Veelgestelde vragen
- Mijn Theater Omgeving
In uw Mijn Theater Omgeving staan al uw tickets overzichtelijk bij elkaar. Nog geen account? Maak er dan eerst eenvoudig eentje aan (ook als u al jaren ons theater bezoekt).
De eerste keer registreren
- Op onze website staat rechts bovenin ‘Mijn Theater’. Als u hier op klikt komt u op de inlog pagina terecht.
- Klik eerst op “Inschrijven“. Vul uw e-mailadres in en kies uw eigen wachtwoord.
- Na inschrijving ontvangt u een e-mail met een 4-cijferige code om uw inschrijving te bevestigen. Zo weten we zeker dat u de eigenaar van het ingevulde e-mailadres bent. Het onderwerp van de mail is “Registratie bevestigen”. (Tip: Heeft u na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Het kan voorkomen dat het bericht met daarin de code in uw spam/junk-map terecht komt, wij raden u dan ook aan deze map goed te controleren.)
- Vul de ontvangen code in en zet een vinkje om akkoord te gaan met de voorwaarden. Als u daarna klikt op “Registreren” is de eenmalige registratie afgerond, en bent u direct ingelogd.
Let op: Heeft u nu een nieuw mailadres en in het verleden met een ander mailadres kaarten besteld, neem dan even contact op met onze theaterkassa. Wij koppelen dan de juiste en huidige gegevens aan uw account.
Wat u allemaal terug kunt vinden in uw Mijn Theater Omgeving
- Alle toekomstige voorstellingen waar u tickets voor heeft gekocht worden getoond. U kunt de tickets opnieuw downloaden door op “Tickets” te klikken.
- Wanneer u zich heeft aangemeld voor de wachtlijst van een voorstelling, vindt u deze aanvraag hier terug.
- Heeft u tegoedbonnen of vouchers? Deze worden hier getoond met hun bijbehorende saldo en code. Uw tegoed kan worden ingezet bij het afrekenen. Klik op de code, ga naar bestel tickets of open uw winkelmandje en plak de code in het tegoedveld bij de betaling van uw bestelling. Als u meerdere vouchers wilt gebruiken, herhaal dan deze stappen.
- Uw persoonlijke gegevens kunt u hier inzien en indien nodig aanpassen.
Uitloggen
Maakt u gebruik van een computer waar ook andere mensen gebruik van maken? Vergeet dan niet uit te loggen na gebruik van de Mijn Omgeving.
- Entreebewijzen ruilen of retourneren
U kunt entreebewijzen van voorstellingen in Theater De Storm tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van een voorstelling inleveren.
Het aankoopbedrag inclusief orderkosten wordt teruggestort op uw bankrekening.
Bij groepen vanaf 10 personen gelden andere regels m.b.t. retourboeken kaarten.Retourbeleid bij verplaatsing/annulering vanwege COVID-19
Wanneer een voorstelling is geannuleerd ontvangen kaartkopers een persoonlijk bericht. Vervolgens wordt het aankoopbedrag inclusief orderkosten teruggeboekt op de rekening waarmee de kaarten zijn aangekocht.Bij verplaatsing van een voorstelling worden kaartkopers persoonlijk geïnformeerd.
Mocht de nieuwe voorstellingsdatum u niet schikken dan heeft u te allen tijde recht op geld retour.Klik HIER om online uw kaarten te retourneren of mail naar info@theaterdestorm.nl
- Openingstijden Theaterkassa
Onze theaterkassa is van dinsdag tot en met vrijdag geopend tussen 10.00 en 13.00 uur of een uur voor aanvang van een voorstelling.
Telefonisch zijn we bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag tussen 10.00 en 13.00 uur. Of stuur een mail naar kassa@theaterdestorm.nl. - Vragen over Het Steengroevetheater
Hieronder de meest gestelde vragen over Het Steengroevetheater
- Hoe laat begint de voorstelling?
Vanaf 19.00 uur is het Steengroeveterrein geopend. Om 20.00 uur geniet u van een voorprogramma. De Freule begint om 21.00 uur (voorstellingsduur +/- 90 minuten).
- Waar vindt de voorstelling plaats?
De Freule vindt plaats in Het Steengroevetheater. Wij adviseren u uw navigatie in te stellen op: Steengroeveweg Winterswijk. Vanaf hier wordt u met borden naar het parkeerterrein/theater geleid.
- Heb ik een parkeerkaart nodig?
Om uw auto te parkeren heeft u een parkeerkaart (à € 5,- per auto) nodig. Deze kunt u kopen via de website van Theater De Storm. Het is ook mogelijk om deze op de voorstellingsdag te kopen bij één van onze parkeerwachten.
- Hoe lang is de wandeling van het parkeerterrein naar Het Steengroevetheater?
Vanaf het parkeerterrein de steengroeve in, maakt u een (theatrale) wandeling van ongeveer 15/20 minuten door de ongerepte natuur. Tijdens deze wandeling maakt u een afdaling van 30 meter de steengroeve in.
- Is er busvervoer voor bezoekers die de afdaling/wandeling niet zelf kunnen maken?
Voor mensen die erg slecht ter been zijn en/of een rollator of rolstoel gebruiken is de afdaling de groeve in niet via de reguliere weg mogelijk. Zij kunnen bij Theater De Storm een buskaart aanvragen. Vanwege de beperkte vervoersmogelijkheden in de groeve bieden we deze service alleen aan als u de afdaling echt niet zelf kunt maken. Een buskaart aanvragen kan HIER. Op de buskaart vindt u overige informatie over het busvervoer (waaronder het opstappunt). Let op! Anders dan voorgaande jaren kunt u bij het busvervoer niet parkeren. Dat betekent dat u, indien u met de auto komt, altijd iemand mee moet nemen die de auto op het reguliere parkeerterrein zet en de afdeling zelf kan maken of een chauffeur moet regelen.
- Hoe zien de tribunes eruit?
In het Steengroevetheater bevinden zich meerdere tribunes. Vanaf 19.00 uur kunt u het terrein op en zelf een plaats uitzoeken op de tribune. Er zijn geen besproken rij- en stoelnummers. Alle tribuneplaatsen hebben een rugleuning, de tribunes zijn niet overdekt.
- Hebben jullie een kledingadvies?
In de groeve kan het ondanks mooi weer, ‘s avonds flink koud worden. Daarbij is de groeve ruw terrein. We raden u aan om stevige schoenen aan te doen en een trui of jas mee te nemen tegen de kou. In het geval van regen kunt u een poncho dragen, deze worden ook op het terrein verkocht. Paraplu’s zijn vanwege de zichtlijnen niet toegestaan.
- Wat gebeurt er als er een voorstelling niet doorgaat?
Ook als het weer minder goed is gaat de voorstelling gewoon door, tenzij de weersomstandigheden echt onverantwoord zijn. Iedere dag om 16.00 uur wordt bepaald of de voorstelling doorgaat. Gaat een voorstelling niet door, dan is dit te lezen op steengroevetheater.nl en theaterdestorm.nl en wordt het programma verplaatst naar één van de volgende inhaaldagen: donderdag 13 augustus of zondag 16 augustus. In het geval van verplaatsing is restitutie van de gekochte kaarten niet mogelijk.
- Kun je een drankje/hapje kopen?
Er zijn in Het Steengroevetheater verschillende horecapunten waar ook kleine gerechtjes worden verkocht. Betaling gaat met munten, deze zijn te koop bij de muntenloketten.
- Mag ik zelf een drinken meenemen?
Hoewel niemand er iets van zal zeggen als u een klein flesje water meeneemt, is dit eigenlijk niet de bedoeling. Mede door de horeca-opbrengsten kan de Stichting Steengroevetheater haar theaterproductie financieel dekkend krijgen.
- Kan ik mijn kaarten nog retourneren of ruilen?
Heeft u kaarten gekocht en kunt u onverhoopt niet? Klik dan HIER om de kaarten te retourneren of mail naar info@theaterdestorm.nl. Na aftrek van € 5,- administratiekosten per ticket, storten wij het bedrag terug op uw rekening.
- Kan ik dineren voor de voorstelling?
Bij alle voorstellingen is er om 17.00 uur een diner. Kijk HIER voor meer informatie en beschikbaarheid.
- Is er een horeca-arrangement voor na de voorstelling?
Bij alle voorstellingen is na afloop de gelegenheid voor een nageniet-arrangement met een drankje en een hapje. Kijk HIER voor meer informatie en beschikbaarheid.
Theaterkassa
Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de theaterkassa van Theater De Storm.
Telefoon: 0543-519285 | E-mail: info@theaterdestorm.nl.
- Verloren of vergeten entreebewijzen
Indien u uw entreebewijzen heeft verloren of bent vergeten dan verstrekken wij u (onder voorbehoud en uitsluitend op de avond van de voorstelling) kopiekaarten.
- Rolstoelgebruikers
In beide zalen is een beperkt aantal rolstoelplaatsen aanwezig. Indien u hiervan gebruik wilt maken vragen wij u telefonisch of per e-mail uw tickets te reserveren: info@theaterdestorm.nl | 0543-519285.
- Garderobe en (pauze)drankje
Bij het merendeel van de voorstellingen is de garderobe en een (pauze)drankje inbegrepen.
Bij geen pauze staat er een drankje voor u klaar na afloop van de voorstelling. U kunt voorafgaand aan de voorstelling géén aanspraak maken op het pauzedrankje.
- Wachtlijst
Bij uitverkochte voorstellingen kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen. Als er kaarten geretourneerd worden nemen wij contact met u op.
- Secure Tickets
Secure Tickets zijn extra veilige e-tickets die niet overdraagbaar zijn en daardoor ongewenste doorverkoop tegengaan. Deze tickets ontvangt u niet per e-mail of per post, maar zijn te vinden in de Ticketmatic App.
Hoe werkt het?
- Installeer de Ticketmatic App in de AppStore of de Playstore;
- Koop tickets via de gebruikelijke wijze op onze website, bevestig & betaal;
- Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw aankoop;
- Open de Ticketmatic App en log in met hetzelfde e-mailadres waarmee u de tickets besteld heeft;
- In de Ticketmatic App treft u de gekochte e-tickets aan;
- De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf twee uur voor aanvang voorstelling;
- Laat uw e-tickets op uw telefoon scannen voorafgaand aan uw bezoek.
Ik heb zojuist Secure Tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?
De tickets verschijnen binnen 24 uur in uw Ticketmatic App. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u contact opnemen met onze theaterkassa.Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?
Nee, de kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling. Mocht u onverhoopt de voorstelling niet bij kunnen wonen, dan kunt u de tickets volgens de gebruikelijke annuleringsvoorwaarden aan ons retourneren.Waarom krijg ik mijn kaarten niet per mail?
Bij sommige voorstellingen worden tickets doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Doordat u de tickets pas kort voor de voorstelling in uw persoonlijke app ontvangt, kunnen de kaarten niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar kaartje.Wie is Ticketmatic?
Ticketmatic levert de software van ons ticketingsysteem. - Tegoedbonnen of cadeaukaarten
Heeft u tegoedbonnen van De Storm? Op uw bon staat een vouchercode. Deze kunt u gemakkelijk ingeven bij het online bestellen van nieuwe theaterkaarten.
Heeft u VVV-cadeaubonnen? Dan vragen wij u ons even te bellen, of langs te komen met de bonnen. Deze kunnen namelijk niet online in uw betaling verwerkt worden. Wel kunnen wij het direct verwerken bij uw bestelling.
- De Podium Cadeaukaart voor Theater, Concert & Festival
De Podium Cadeaukaart is verkrijgbaar en inwisselbaar bij Theater De Storm. Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.podiumcadeaukaart.nl. Met uw Podium Cadeaukaart kunt u ook online betalen.
- Gehoorversterking
In zowel de grote als de kleine zaal van ons theater is gehoorversterking aanwezig. Informatie hierover kunt u opvragen bij de theaterkassa.
- CJP
Met een CJP-pas (krijgen veel leerlingen voor het vak CKV op school), betalen studenten en leerlingen € 15,- voor een voorstelling. Je kunt hiervoor maximaal 1 week van tevoren boeken. Dit geldt op bijna alle professionele producties. Bij het online bestellen kies je dan de prijssoort: CJP. Je moet de pas wel op de avond zelf meenemen naar de voorstelling.
CJP-pas kopen?
Ben je nog geen 30 en wil jij ook gebruik maken van deze regeling in ons theater? Dan kun je deze CJP-pas HIER aanschaffen. - Vier het Leven
In samenwerking met Stichting Vier het Leven is het ook mogelijk om ons theater te bezoeken wanneer u minder mobiel bent. Vrijwilligers van de stichting halen u thuis op, begeleiden u tijdens de voorstelling en brengen u weer thuis. De volledige reservering en afhandeling van kaarten verloopt via Stichting Vier het Leven. Voor meer informatie of reserveren verwijzen wij u dan ook door naar de website van Stichting Vier het Leven: www.4hetleven.nl
- Het maken van beeld- en/of geluidsopnames
Het is niet toegestaan om zonder toestemming van de directie of artiest beeld- en/of geluidsopnames te maken tijdens de voorstellingen. Ook vragen wij u uw mobiele telefoon tijdens de voorstelling uit te zetten.
- Wijzigingen
Het is mogelijk dat door ziekte van spelers of andere omstandigheden een voorstelling niet door kan gaan. In dat geval proberen wij de voorstelling te verzetten naar een andere datum. Als dat niet lukt ontvangt u uw geld retour. Daarnaast behoudt Theater De Storm zich het recht voor om een voorstelling te verplaatsen van de kleine naar de grote zaal en omgekeerd. Ook kunnen wij delen van de zaal en/of het balkon afsluiten.
- Huur het theater
Zoekt u een mooie locatie voor uw voorstelling of feestelijke activiteit? Ons theater biedt vele mogelijkheden. Meer informatie over verhuur kunt u vinden onder het kopje Huur het theater!
- Algemene Bezoekersvoorwaarden en Privacybeleid
In Theater De Storm gelden de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de vereniging van Schouwburgen en Concertgebouwdirecties. Deze zijn gedeponeerd bij de rechtbank te Amsterdam en kunt u hier downloaden.
- Staat uw vraag er niet tussen?