10
Buskaart aanvragen2020-01-17T14:56:58+00:00

Buskaart aanvragen

Voor mensen die de afdaling niet zelf kunnen maken wordt er een mindervalide busservice aangeboden. Deze kunt u aanvragen vanaf 1 februari 2020.

Hoe werkt het busvervoer? (let op! dit is anders dan voorgaande jaren).

Vanwege de steeds striktere veiligheidsmaatregelen kan er met ingang van deze Steengroeve-editie niemand bij Het Sibelco-terrein parkeren. Per avond kunnen maximaal 100 mensen met busvervoer naar beneden worden gebracht.

  • Reist u met een gezelschap waarvan er iemand slecht ter been is? Dan kunt u deze persoon afzetten bij het bedrijventerrein van De Steengroeve. Hier wordt een Kiss & Ride zone ingericht. Wanneer u naar het parkeerterrein van de steengroeve rijdt komt u automatisch langs de Kiss & Ride.
  • De mensen die bij de Kiss & Ride worden afgezet worden door onze vrijwilligers middels busvervoer naar het ontmoetingspunt beneden in de groeve gebracht.
  • Overige inzittenden rijden door naar het reguliere parkeerterrein. Beneden in Het Steengroevetheater ziet u elkaar weer bij het ontmoetingspunt en kunt u samen plaatsnemen op de tribune.
  • Omdat er maximaal 100 mensen per avond gebruik kunnen maken van het busvervoer, willen wij u vragen uitsluitend een buskaart aan te vragen indien u de afdaling écht niet zelf kunt maken.

Zijn alle personen in één auto slecht ter been?

  • Indien alle inzittenden slecht ter been zijn en gebruik moeten maken van het busvervoer, moeten wij u vragen om een chauffeur te regelen die u afzet bij de Kiss & Ride Zone (en u daar na afloop ook weer ophaalt). Tot onze spijt is parkeren bij het mindervalide-vervoer met ingang van augustus onder geen enkele voorwaarde meer mogelijk. Laat u zich afzetten door een chauffeur die de voorstelling niet bezoekt? Dan krijgt deze bij de Kiss & Ride op de avond van de voorstelling te horen om welke tijd hij u weer kan ophalen.

    Nog even geen theater...

    Tot (tenminste) 15 maart is er vanwege de lockdown geen theaterprogramma.

    Kaartkopers krijgen van ons altijd persoonlijk bericht wanneer een voorstelling wordt verplaatst/geannuleerd.

    Op de webpagina: Coronavirus ziet u een overzicht en de actuele stand van zaken van ons hele programma dit seizoen.

    Tijdens de lockdown is onze theaterkassa alleen telefonisch bereikbaar (di. t/m vr. tussen 10u en 13u).

    Wij kunnen niet wachten om jullie weer te mogen ontvangen in ons theater!

     

    ge-update:23-2-2021